Wij willen ons werk graag goed doen en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Het is belangrijk als u ons verteld als er iets niet gegaan is zoals u had gewild. Wij kunnen uw feedback waarderen en nemen dat serieus.
Wij willen graag weten zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren en kijken wat we anders kunnen doen.
U kunt ons dat vertellen of door het klachtenformulier in te vullen en bij de balie in te leveren of mailen naar dokterpuite@dezoed.nl .
Onze klachtenfunctionaris zijn Josha Puite-Jacobs en Cornelia Berghoef nemen uw klacht dan in behandeling. De huisarts, de klachtenfunctionaris of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna komt er telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klachten uiterlijk binnen een week in behandeling te nemen en af te ronden.
klik hier voor het klachtenformulier
Nog niet tevreden?
Bent u daarna nog niet tevreden ? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie in onze regio, waarbij alle huisartsen van de ZOED Schalkwijk, Boerhaavewijk en Molenwijk zijn aangesloten. Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht bij de klachtencommissie indienen :
DOKH Klachtenregeling, mw. K. Riepen, klachtencoördinator
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
tel. 072-5208325 (werkdagen)
https://www.dokh.nl/geschillen-en-klachtenregeling/
e-mail : klachtenengeschillen@dokh.nl